RIN
Support
Wij helpen je graag!
____________
Werkt je internetverbinding niet goed? Zijn je bestanden opeens verdwenen? Of heb jij problemen met je laptop? Wij helpen je graag verder zodat jij je weer kunt richten op jouw eigen expertise. Om de kwaliteit van ons werk te blijven waarborgen bieden wij een drietal servicecontracten aan.
Heb jij geen servicecontract, maar wél een probleem dat nu opgelost moet worden? Geen probleem. Bel en wij kijken wat wij voor jou kunnen doen.
Service Level Agreements
Door onze afspraken omtrent het serviceniveau, weet je altijd wat je kunt verwachten van ons.
Monitor jouw support
Snel even checken wat de status is van jouw support? Dat kan! Bij RIN blijf je altijd op de hoogte.
Storingen & Onderhoud
Wij zorgen dat jij altijd op de hoogte bent en blijft van een storing of onderhoud.
Managed services
________
Bij RIN zorgen we ervoor dat onze klanten gewoon kunnen doen waar ze goed in zijn. Bij vragen en storingen staan we klaar en handelen we de problemen zo persoonlijk en snel mogelijk af. Om ervoor te zorgen dat we de beste service kunnen leveren werken we met servicecontracten, die een bepaald serviceniveau garanderen. Daardoor weet jij waar je aan toe bent!
Hulp op afstand
____________
Snel hulp bij IT vragen en computer problemen, maar geen zin in een IT’er op bezoek? Dat kan met ‘hulp op afstand’. Met jouw toestemming wordt er via een programma verbinding met je PC of laptop gemaakt. Daarna wordt het scherm gedeeld en zoekt onze medewerker een geschikte oplossing, zodat jij weer snel kunt doen waar je goed in bent.
Service Level Agreement
____________
Bij RIN werken we met Service Level Agreements. Dat zijn afspraken die we maken omtrent het serviceniveau dat jij van ons kunt verwachten. Zo kunnen wij garanderen dat onze klanten altijd kunnen doen waar ze goed in zijn.
Meer over onze Service Level Agreements?
Monitor jouw support
____________
We werken bij RIN met high-end monitoring systemen die ervoor zorgen dat wij inzicht hebben in de systemen van onze klanten en waar nodig preventief onderhoud en updates uit kunnen voeren. Daarnaast kan jij ook jouw support monitoren.
Een storing?
____________
Valt je internetverbinding weg? Werkt het telefoonverkeer niet meer? Op deze pagina vind je alle informatie over onderhoud en storingen. We sturen jou uiteraard een mail wanneer er een storing gedetecteerd is. Zo zorgen we ervoor dat jij weet waar je aan toe bent.
Is er geen storing gemeld, maar ervaar je toch problemen? Neem dan contact op met onze support afdeling. Wij helpen je graag met de oplossing!
Heb je een vraag over deze aanpak?
Bel of mail met Gijs. Hij helpt je graag.