Telefooncentrale voor het thuiswerken
___________
Op maandagmiddag kregen we een bijzonder verzoek van een klant, of we even snel konden helpen. Door het thuiswerken van de medewerkers in deze roerige tijd kwamen de relaties van onze klant onnodig in de voicemail van de persoonlijke GSM van de collega’s terecht. Dat zou toch ander moeten kunnen? “Natuurlijk!” riepen wij en dinsdagochtend hebben we de oplossing opgeleverd.
Er moest dus een wachtrij gecreëerd worden en was er de wens dat de medewerkers eenvoudig kunnen in- en uitloggen in deze wachtrij. Bijkomende uitdaging was dat deze relatie nog geen vast bedrijfsnummer had. Daar moesten we dus beginnen en hebben een tijdelijk nummer voor het bedrijf in het leven geroepen, met een wachtrij-functie natuurlijk. Verder hebben we er voor gezorgd dat medewerkers vanaf hun thuiswerkplek, de mobiele gebruikers dus, eenvoudig zichzelf beschikbaar melden. Ongeacht of ze een iPhone gebruiken of een telefoon die op Android werkt.
Binnen een dag hebben we er zo voor gezorgd dat de eindklanten direct antwoord krijgen en er meer efficiëntie ontstaat. Er hoeft nu voicemail meer te worden afgeluisterd en klanten hoeven niet meer te worden teruggebeld. De medewerkers kunnen nu beter thuiswerken, wat gezien de huidige toestand extra wenselijk is.
Wil jij ook efficiënter omgaan met de manier waarop jouw medewerkers thuiswerken? Of het nu gaat om telefonie of ICT uitdagingen, we helpen je graag verder!
RINformatie
Meer over onze telefonie oplossingen?
Benieuwd naar de mogelijkheden?
of bel 024 8 200 300
Meer weten?
Bel of mail met Gijs. Hij helpt je graag.